آشنایی با اعداد شانس (طالع بینی)

مجموعه: اخبار
به این مطلب امتیاز دهید

 

  • آشنایی با اعداد شانس (طالع بینی)
  •  

    آشنایی با اعداد شانس (طالع بینی)

    آشنایی با اعداد شانس (طالع بینی)

    زندگی پر از پستی و بلندی است که گاهی اوقات ما را بشدت گرفتار خود می‌کند تا آنجا که احساس می‌کنیم خسته‌تر از آن هستیم که ادامه دهیم.

    اگر این‌طور است گاهی بد نیست به اعداد شانس خود متکی شویم. این اعداد ما را تشویق می‌کنند به کارهایمان بهتر از گذشته رسیدگی کنیم. نه، تصور نکنید این اعداد مبنای خرافی دارند، بلکه کاملا براساس مسائل روان‌شناسی هستند و پس از کلی بررسی تهیه شده‌اند.

    عدد شانس ۲
    این عدد بیان‌کننده قانون دو دقیقه است. یعنی اگر انجام دادن کاری فقط دو دقیقه یا کمتر وقت می‌گیرد، بلافاصله آن را انجام دهید. گاهی اوقات همین کارهای بظاهر ساده جلوی کامل‌کردن فهرست کارهای روزانه‌تان را می‌گیرد.

    عدد شانس ۵
    وقتی با یک وظیفه سخت، چه در خانه و چه در محل کار مواجه شدید، از قانون ۵ دقیقه استفاده کنید. برای این‌که آن کار سخت را به تعویق نیندازید به خودتان بگویید: «فقط ۵ دقیقه روی این وظیفه وقت می‌گذارم و سپس اگر خواستم بعدا به سراغش می‌آیم.» با این کار شکیبایی‌تان را بالا می‌برید و چه بسا احساس می‌کنید می‌توانید تا آخر به آن کار رسیدگی کنید و انجام آن را به تعویق نیندازید.

    عدد شانس ۱۱
    اگر از ورزش‌کردن بیزارید، اما می‌خواهید بدنی سالم و عمری طولانی داشته باشید، عدد شانس ۱۱ به کارتان خواهد آمد. بیشتر افراد فقط ۱۱ دقیقه در روز ورزش می‌کنند و بنابر آمار ۱٫۸ سال به طول عمرشان اضافه می‌شود.

    عدد شانس ۱۵
    آیا می‌خواهید دست از نوشیدنی‌های مضر بردارید یا دیگر سیگار نکشید یا دسرهای پر کالری شکلاتی را به دلایل سلامت مصرف نکنید، اما توانایی مقابله با وسوسه آنها را ندارید، عدد ۱۵ مناسب‌تان است. تحقیقات نشان داده است اگر ۱۵ دقیقه به چیزی یا خواسته‌ای «نه» بگویید بتدریج می‌توانید در برابر اکثر وسوسه‌ها، مقاومت خوبی از خود بروز دهید.

    عدد شانس ۲۰
    به دنبال راه‌حل مناسبی برای یک مشکل هستید، اما هرکار می‌کنید به نتیجه‌ای نمی‌رسید. اینجاست که قانون ۲۰ دقیقه مفید است. در واقع هنگام بروز مشکل فرد ممکن است دچار اضطراب و نگرانی شود و فکر و ذهنش بدرستی کار نکند، بنابراین بهترین راه‌حل ۲۰ دقیقه فکر نکردن به آن مشکل است. در این مدت مغز و ذهن‌تان را کاملا در حالت آزاد و استراحت قراردهید و پس از ۲۰ دقیقه به مشکل و راه‌حل احتمالی فکر کنید. این روش بیشتر مواقع جواب می‌دهد.

    منبع:jamejamonline.ir

    http://www.jazzaab.ir/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d8%b9%d8%af%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%b9-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c.html

    کلمات کلیدی : آیا اگر این به وقتی (طالع , «فقط «نه» آخر آزاد آشنایی آمار آمد آن آنجا آنها احتمالی احساس ادامه از است استراحت استفاده اضافه اضطراب اعداد افراد اما انجام اوقات اکثر اگر این اینجاست این‌طور این‌که با باشید، بالا بتدریج بد بدرستی بدنی برابر براساس برای بردارید بررسی بروز بسا بشدت بظاهر بعدا بلافاصله بلندی بلکه بنابر بنابراین به بهتر بهترین بگویید بیان‌کننده بیزارید، بیشتر بینی بینی) تا تحقیقات تشویق تصور تعویق تهیه توانایی جلوی جواب حالت خانه خرافی خسته‌تر خواستم خواسته‌ای خواهد خوبی خود خودتان دادن داده دارند، داشته در دست دسرهای دقیقه دلایل دنبال دهید دهید دهیم دو دچار دیگر ذهنش ذهن‌تان را راه‌حل رسیدگی روان‌شناسی روز روزانه‌تان روش روی زندگی ساده سال سالم سخت سخت، سراغش سلامت سپس سیگار شانس شده‌اند شدید، شود شویم شکلاتی شکیبایی‌تان طالع طول طولانی عدد عمرشان عمری فال فرد فقط فهرست فکر قانون قراردهید ما مبنای متکی محل مدت مسائل مشکل مصرف مضر مغز مفید مقابله مقاومت ممکن مناسبی مناسب‌تان منبع مواجه مواقع می‌آیم» می‌برید می‌توانید می‌خواهید می‌دهد می‌شود می‌کند می‌کنند می‌کنید می‌کنیم می‌گذارم می‌گیرد می‌گیرد، نتیجه‌ای ندارید، نشان نمی‌رسید نه، نوشیدنی‌های نکردن نکشید نکند، نکنید نکنید، نگرانی نیست نیندازید نیندازید هرکار هستند هستید، هستیم همین هنگام و واقع ورزش ورزش‌کردن وسوسه وسوسه‌ها، وظیفه وقت ٫ پر پس پستی چه چیزی کار کارتان کارهای کارهایمان کاری کالری کاملا کامل‌کردن کلی کمتر کنید کنیم که گاهی گذشته گرفتار یا یعنی یک

     

    

    دانلود برنامه Telegram

    آموزش بالا بردن سرعت دانلود شبانه

    آگهی های استخدامی

    تبیان

    ياس دانلود

    

    فال انبیا

  • اخبار روز
  •  

    در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :