طالع بینی ورزشی – جذاب

مجموعه: اخبار
به این مطلب امتیاز دهید

 

  • طالع بینی ورزشی – جذاب
  •  

    طالع بینی ورزشی - جذاب

    طالع بینی ورزشی

    بیشتر افراد برای مسائل عشقی و کاری به طالع بینی روی می‌آورند، اما در مورد ورزش چطور؟!

    نگاه نو به تناسب اندام، توجه به نشانه «برج ها» و وارد کردن آن ها در تمرینات ورزشی است. حتی اگر شما با این عقیده موافق باشید که اجرام آسمانی می‌توانند تصمیمات و اتفاقات زمینی را از قبل خبر دهند، اما تأثیر آن ها روی تناسب اندام کمی‌غیر معقول به نظر می‌رسد. اما استفاده از طالع بینی دید تازه و جدیدی را به تمرینات ورزشی می‌بخشد و می‌توانید با توجه به نشان مخصوص ماه خود، ورزش مخصوص تان را انجام دهید.

    وقتی شما خواستنی ها و نخواستنی ها و توانایی های طبیعی و ذاتی تان را بدانید، می‌توانید یک رژیم غذایی و ورزش را انتخاب کنید و انجام دهید. چون مناسب شماست و صرفاً به خاطر اینکه مربی بدنسازی شما اینطور می‌خواهد و می‌گوید این ورزش برای سلامتی و لاغر کردن تان مفید است. طبق نظریه ستاره شناسی، هر نشانه، قدرت و تمایلات خاص خودش را دارد؛ و تک تک نشانه ها با اعضای بدن در ارتباطند.

    در واقع، دانستن طالع ورزش و تناسب اندام به عادت های ورزشی قدیمی‌تان جان تازه ای می‌بخشد مخصوصاً اگر از انجام دادن حرکات تکراری خسته شده اید. وقتی حرکت ورزشی مناسب انجام می‌دهید، به جای اینکه فکر کنید ورزش کرده اید بیشتر برایتان جنبه بازی و تفریح خواهد داشت. آن وقت است که از حرکات ورزشی لذت می‌برید و در عین حال بدنی سالم خواهید داشت.

    برج فروردین (حمل)
    نشان ویژه: بلند همتی و جاه طلبی
    عضو تأثیرپذیر: سر
    حرکت ورزشی ایده آل: حرکات بدنسازی با دستگاه به صورت کاملاً فشرده و حرکات کششی.
    فروردینی های پر انرژی و هدفمند می‌توانند در رقابت ها پیروز شوند و نتیجه بگیرند. مثلاً کیک بوکسینگ ورزش محبوب برج حمل است چون از رقابت و به کارگیری استراتژی در آن لذت می‌برند.

    برج اردیبهشت (ثور)
    نشان ویژه: استواری و استحکام.
    عضو تأثیرپذیر: گردن
    حرکت ورزشی ایده آل: بدنسازی با دستگاه، حرکات قدرتی ساده و حرکات کششی.
    متولدین برج حمل راحت طلب هستند و به همین دلیل از روابط پیچیده یا وسایل خیلی مجلل پرهیز می‌کنند و به جای آن ترجیح می‌دهند ساده رفتار کنند و سرشان در کار خودشان باشد.
    دو سرعت، دراز- نشست و برخی حرکات ایستاده کششی این افراد را سرحال می‌آورد.
    معمولاً نخستین جایی که با انجام این حرکات منقبض می‌شود و به آن فشار می‌آید گردن است پس مراقب باشید منطقه حساس را فشار ندهید.

    برج خرداد (جوزا)
    نشان ویژه: کنجکاوی
    عضو تأثیرپذیر: شش ها
    حرکت ورزشی ایده آل: مدیتیشن و حرکات ورزشی که بدن را با روح مرتبط کند.
    با ذهنی پراکنده و فعال، متولدین جوزا نیاز بسیار زیادی به انگیزه و محرک دارند.
    پیاده روی و گپ زدن با دوستان، طبیعت اجتماعی این افراد را ارضا می‌کنند (و باعث عملکرد بهتر شش ها می‌شود) یا راه رفن روی تریدمیل در حال گوش کردن به موسیقی مورد علاقه، تا مغز شلوغ شما را کمی‌آرام کند. البته حواستان باشد حرکات آرام آخر ورزش را فراموش نکنید، آرام شدن برای شما ضروری است.

    برج تیر (سرطان)
    نشان ویژه: حساسیت
    عضو تأثیرپذیر: شکم
    حرکت ورزشی ایده آل: حرکات سبک، بدنسازی با دستگاه به طور منظم.
    سرطان نشانی حساس و سخت گیر است که حرکات ورزشی نرم و سبک را ترجیح می‌دهد. می‌توانید بین شنا و دوچرخه ثابت در محیطی آرام یکی را انتخاب کنید.
    سرطان به شکم حکمرانی می‌کند، پس حرکات کششی و قدرتی مربوط به آن را زیاد انجام دهید تا احساس خوبی داشته باشید.

    برج مرداد (اسد)
    نشان ویژه: شکوه و جلال
    عضو تأثیرپذیر: قلب
    حرکت ورزشی ایده آل: یوگا قدرتی و هماهنگ کردن آن با هدف کوچک کردن شکم، ران و باسن.
    افراد متولد برج اسد ژیمناستیک و بدنسازی دوست دارند، هر چه تعداد آینه ها بیشتر باشد، بهتر است.
    اما آنها محیط تمیز و سالم را می‌پسندند پس آنها را در سالن ورزشی یا اتاق بدنسازی را بدبو نمی‌توانید پیدا کنید.
    یوگای قدرتی دقیقاً با علاقه وافر این برج به حرارت، جور در می‌آید و این هماهنگی بدن شما را در بهترین حالت ممکن قرار می‌دهد.

    برج شهریور (سنبله)
    نشان ویژه: هوش و فراست
    عضو تأثیرپذیر: دستگاه گوارش
    حرکت ورزشی ایده آل: پیاده روی قدرتی و حرکات ناحیه شکم
    سنبله سخت گیر بسیار وسواسی و مشکل پسند است. متولدین سنبله از سالن های ورزشی کثیف متنفرند و بیشتر، ورزش هایی را ترجیح می‌دهند که در هوای آزاد باشد.
    پیاده روی های سریع و طولانی مدت، سوخت و ساز بدنتان را بالا می‌برد و قدرت تفکرتان را تقویت می‌کند.
    حرکات ورزشی ناحیه شکم و برخی حرکات یوگا باع می‌شود سم ها از بدن خارج شوند و دستگاه گوارش تقویت شود.

    برج مهر (میزان)
    نشان ویژه: سازگار
    عضو تأثیرپذیر: کمر
    حرکت ورزشی ایده آل: طناب زدن
    معمولاً متولدین مهرماه نیازی به کاهش وزن ندارند و بیشتر، وزن شان را متعادل نگاه می‌دارند.
    انجام حرکات ورزشی ناموزون آرامشتان را تهدید می‌کند.
    مثل کلاس های بدنسازی که همیشه شما موقع اجرای حرکات، قدم هایتان را گم می‌کنید و گیج می‌شوید.
    حرکت هایی نظیر شکل روبه رو برای کمرتان مفید است و مناسب حالتان می‌باشد.
    حرکات موزون هم با طبیعت و ذات شما سازگار است.

    برج آبان (عقرب)
    نشان ویژه: قوی و مشتاق
    عضو تأثیرپذیر: اندام های تولیدمثل
    حرکت ورزشی ایده آل: مجموعه ای از حرکات ورزشی قدرتی
    عقرب ها طالب شور و اشتیاق بسیار زیادی هستند یعنی هیچ ورزشی را تا عرق شان درنیاید، کامل نمی‌دانند.
    تمرینات ورزشی مثل کوهنوردی، یوگا قدرتی و تمرینات دسته جمعی، میزان اندورمین را همان طور که دوست دارید بالا می‌برد.

    برج آذر (قوس)
    نشان ویژه: ماجراجویی
    عضو تأثیرپذیر: ران
    حرکت ورزشی ایده آل: تمرینات روباز، کوهنوردی.
    متولدین «قوس» یک ذخیره بسیار بزرگ انرژی دارند و عاشق ورزش های روباز هستند.
    پیاده روی، صخره نوردی، اسکی روی آب و روی برف تماماً ورزش هایی هستند که نیازها و احساساتتان را پاسخ می‌دهند و باعث ترقی و افزایش حس ورزشکاری تان می‌شود (البته ران هایتان را هم قوی و کشیده می‌کند).
    اگر شرایط برای ورزش های خارج از سالن فراهم نبود می‌توانید به سراغ کوهنوردی بروید.

    برج دی (جدی)
    نشان ویژه: ورزیده و ماهر
    عضو تأثیرپذیر: زانوها
    حرکت ورزشی ایده آل: بالا رفتن از پله، یوگا
    متولدین برج جدی دریافته اند که اصرار و ممارست، نتیجه بخش خواهد بود.
    دوست دارید در همه زمینه ها فعالیت کنید، پس بدنسازی با دستگاه مثل دستگاه پله برایتان بسیار مناسب است.
    یوگا هم برای افزایش دقت تان بسیار مفید است.
    این ورزش ها باعث تقویت ماهیچه ها و عضلات دور زانو می‌شود.

    برج بهمن(دلو)
    نشان ویژه: خیال پردازی
    عضو تأثیرپذیر: ساق پا
    حرکت ورزشی ایده آل: هر نوع ورزشی خارج از قاعده و تکرار
    از دستور دادن به دلوی ها بپرهیزید چرا که از دستور شنیدن متنفرند.
    بهتر است همه چیز را به صورت انتخابی به آنها بگویید. متولدین دلو عجیب و غریب هستند.
    مثلاً ممکن است به عنوان ورزش، لی لی بروند و واقعاً هم این کار را می‌کنند تا اینکه پرش را الگوی دیگران کنند.
    پس از آن سراغ کار دیگری می‌روند.
    البته از کلاس های ورزشی شلوغ هم به شدت دوری می‌کنند.
    بهتر است قبل از انجام حرکات مربوط به ساق پا، حتماً مچ پا و قسمت های دیگر آن را کاملاً گرم کنید و بیشتر از حد توان تان هم وزنه نزنید.

    برج اسفند(حوت)
    نشان ویژه: ایده آلیسم
    عضو تأثیرپذیر: پا
    حرکت ورزشی ایده آل: تنفس یک در میان با سوراخ های بینی، شنا و یوگای سبک و ملایم
    قبل از هر چیز متولدین برج حوت نیاز به محیط ورزشی آرام و ساکت دارند، بدون ساعت، مربی پر سر و صدا و هرگونه تجهیزات دست و پاگیر و مزاحم.
    نشان ماهی، عاشق آب است پس بهترین پیشنهاد برای اسفندی ها انواع و اقسام ورزش های آبی است.
    تنفس یک در میان و متناوب سوراخ های بینی باعث آرام شدن ذهنتان می‌شود، در حالی که حرکات نشسته یوگا، نرمش و انعطاف پذیری بدنتان را حفظ می‌کند و پاها را استراحت می‌دهد.

    سایت تفریحی و سرگرمی جذاب

    http://www.jazzaab.ir/news_detail_1222.html

    کلمات کلیدی : از افراد البته اما انجام اگر این با بهتر بیشتر تمرینات تنفس حرکات حرکت دو دوست سرطان سنبله عضو عقرب فروردینی قبل متولدین مثل مثلاً معمولاً نشان پس پیاده یوگا یوگای (اسد) (البته (ثور) (جدی) (جوزا) (حمل) (سرطان) (سنبله) (عقرب) (قوس) (میزان) (و «برج «قوس» آب آبان آبی آخر آذر آرام آرامشتان آزاد آسمانی آل آلیسم آن آنها آینه اتاق اتفاقات اجتماعی اجرام اجرای احساس احساساتتان ارتباطند در اردیبهشت ارضا از است است برج استحکام استراتژی استراحت استفاده استواری اسد اسفند(حوت) اسفندی اسکی اشتیاق اصرار اعضای افراد افزایش اقسام البته الگوی اما انتخاب انتخابی انجام اند اندام اندام، اندورمین انرژی انعطاف انواع انگیزه اگر ای اید ایده ایستاده این اینطور اینکه با بازی باسن باشد باشد، باشید باشید برج باع باعث بالا بخش بدانید، بدبو بدن بدنتان بدنسازی بدنی بدون برای برایتان برج برخی برف بروند بروید برج بزرگ بسیار بلند به بهتر بهترین بهمن(دلو) بود بوکسینگ بپرهیزید بگویید بگیرند بیشتر بیشتر، بین بینی بینی، تأثیر تأثیرپذیر تا تازه تان تجهیزات ترجیح ترقی تریدمیل تصمیمات تعداد تفریح تفریحی تفکرتان تقویت تماماً تمایلات تمرینات تمیز تناسب تنفس تهدید توان توانایی توجه تولیدمثل تک تکرار تکراری تیر ثابت جان جاه جای جایی جدی جدیدی جذاب جلال جمعی، جنبه جور جوزا حال حالت حالتان حالی حتماً حتی حد حرارت، حرکات حرکات، حرکت حس حساس حساسیت حفظ حمل حواستان حوت حکمرانی خارج خاص خاطر خبر خرداد خسته خواستنی خواهد خواهید خوبی خود، خودش خودشان خیال خیلی دادن دارد؛ دارند دارند، دارید داشت داشت برج داشته دانستن در دراز درنیاید، دریافته دست دسته دستور دستگاه دستگاه، دقت دقیقاً دلو دلوی دلیل دهند، دهید دهید وقتی دور دوری دوست دوستان، دوچرخه دی دید دیگر دیگران دیگری ذات ذاتی ذخیره ذهنتان ذهنی را راحت ران راه رفتار رفتن رفن رقابت رو روابط روباز روباز، روبه روح روی روی، رژیم زانو زانوها زدن زمینه زمینی زیاد زیادی ساده ساز سازگار ساعت، ساق سالم سالن ساکت سایت سبک سبک، ستاره سخت سر سراغ سرحال سرشان سرعت، سرگرمی سریع سلامتی سم سنبله سوخت سوراخ شان شدت شدن شده شرایط شش شلوغ شما شماست شنا شناسی، شنیدن شهریور شود برج شور شوند شکل شکم شکم، شکوه صخره صدا صرفاً صورت ضروری طالب طالع طبق طبیعت طبیعی طلب طلبی طناب طور طولانی عادت عاشق عجیب عرق عشقی عضلات عقیده علاقه علاقه، عملکرد عنوان عین غذایی غریب فراست فراموش فراهم فروردین فشار فشرده فعال، فعالیت فکر قاعده قبل قدرت قدرتی قدم قدیمی‌تان قرار قسمت قلب قوی لاغر لذت لی ماجراجویی ماه ماهر ماهی، ماهیچه متعادل متناوب متنفرند متولد متولدین مثل مثلاً مجلل مجموعه محبوب محرک محیط محیطی مخصوص مخصوصاً مدت، مدیتیشن مراقب مربوط مربی مرتبط مرداد مزاحم مسائل مشتاق مشکل معقول مغز مفید ملایم ممارست، ممکن مناسب منطقه منظم منقبض مهر مهرماه موافق مورد موزون موسیقی موقع مچ میان میزان می‌آورد می‌آورند، می‌آید می‌باشد می‌بخشد می‌برد می‌برد برج می‌برند برج می‌برید می‌توانند می‌توانید می‌خواهد می‌دارند می‌دهد می‌دهد می‌دهد برج می‌دهند می‌دهید، می‌رسد می‌روند می‌شود می‌شود برج می‌شود) می‌شود، می‌شوید می‌پسندند می‌کند می‌کند) می‌کند، می‌کنند می‌کنید می‌گوید ناحیه ناموزون نبود نتیجه نخستین نخواستنی ندارند ندهید برج نرم نرمش نزنید برج نشان نشانه نشانه، نشانی نشست نشسته نظر نظریه نظیر نمی‌توانید نمی‌دانند نو نوردی، نوع نکنید، نگاه نیاز نیازها نیازی ها ها» های هایتان هایی هدف هدفمند هر هرگونه هستند هم همان هماهنگ هماهنگی همتی همه همیشه همین هوای هوش هیچ و وارد وافر واقع، واقعاً ورزش ورزش، ورزشکاری ورزشی ورزیده وزن وزنه وسایل وسواسی وقت وقتی ویژه پا پا، پاسخ پاها پاگیر پذیری پر پراکنده پردازی پرش پرهیز پس پسند پله پله، پیاده پیدا پیروز پیشنهاد پیچیده چرا چطور؟ نگاه چه چون چیز ژیمناستیک کار کارگیری کاری کامل کاملاً کاهش کثیف کردن کرده کششی کشیده کلاس کمر کمرتان کمی‌آرام کمی‌غیر کنجکاوی کند کنند کنید کنید، که کوهنوردی کوهنوردی، کوچک کیک گردن گرم گم گوارش گوش گپ گیج گیر یا یعنی یوگا یوگا، یوگای یک یکی

     

    

    قوانین فنگ شویی اتاق‌ خواب

    استخدام

    روش تهیه استانبولی

    طرز تهیه حلیم بادمجان

    عکس جدید نازنین بیاتی

    

    فال روز

  • اخبار روز
  •  

    در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :